Underbara torsdag!

Hej!!

I går hade vi träning, och det var den bästa på länge! mycket konditon o styrka! De gillar vi! Ska till hemse kl 18:00 och löpa i spåret tillsammans med kära hbk! Hoppas de inte är vid stilla i spåret då kommer jag och döö!! Kolla in vår hemsida, Laget.se/hemse  fintfint!

Elisa o therese sov vid mej i natt och vi åt gurka& dipp gottgott, vi hade innan sagt att vi skulle köpa en fet godispåse o chippa , men vi ändrade oss o åt gurki o moroti ist!:) Elisa åkte hem tidigt tråkigt nog.. Jag och tk har legat ute hela dagen och jobbat med att få lite färg! Härligt härligt, nu är jag proppmätt, min kära far gjorde grillat och det var otroligt gott! Men det skulle inte vara helt fel med en glass nu (: I morgon kanske det blir grillpartaj med tjejerna, ska bara övertala mor & far!:)

Hade inget mer på hjärtat nu , Ha de B hej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0